Regał na warzywa dla „efektu obfitości”

Regał na warzywa

Sprzedawcy w sklepach spożywczych od zawsze zabiegają o wysoką sprzedaż. W tym celu stosują różne pomysły i techniki. Ze szczególnym ulubieniem wybierają jeden sposób prezentacji, który sprawdza się zwłaszcza na stoiskach warzywno-owocowych. Wykorzystują do tego solidne regały sklepowe.

Specjaliści zajmujący się technikami sprzedaży są zgodni – kupujemy wszystkimi zmysłami. Czynniki działające na słuch i węch powinny być dostosowane do klientów, uprzyjemniając im wizytę w sklepie. Istotny jest dobór muzyki. Ta relaksacyjna i spokojniejsza sprawia, że nie śpieszymy się z opuszczeniem sklepu. Z kolei zapach świeżego pieczywa rozbudza w nas apetyt i skłania do większych zakupów. To dlatego regały na pieczywo ustawia się w specjalnych miejscach, aby aromat rozchodził się jak najlepiej.

Jednak najważniejsze bodźce będą trafiać poprzez zmysł wzroku. Z tego powodu aranżacja sklepu uległa takiej specjalizacji. Visual merchandising odgrywa kluczową rolę. Co to takiego? Tak nazywa się działania zmierzające do wywoływania u klientów oczekiwanych wrażeń wzrokowych w sklepie.
Oczywiście pod tym terminem nie znajdują się tak fundamentalne sprawy jak schludność i porządek. To raczej techniki sprzedaży oparte na psychologii. Wykorzystywane są do układania towaru i ogólnie do projektowania sklepowych wnętrz. Wszystko po to, by przekonać Klienta do zakupu. Istnieje wiele wskazówek mówiących, jak powinno się rozmieszczać asortyment, ale istnieje jedna zasada, którą należy przestrzegać.

Dostatek towaru na półkach

To właśnie jest „efekt obfitości”. Sytuacja, w której regały metalowe sklepowe są szczelnie wypełnione towarem. To działa zachęcająco na Klientów, dzięki czemu chętniej sięgają po towary. Regał sklepowy z pustymi półkami podświadomie nie zachęca do zakupów.
Najkorzystniejsze wydają się nam te miejsca, które nie cierpią na niedostatek. Przy układania asortymentu nie można stronić od przepychu i okazałości. Regały sklepowe metalowe i ich półki powinny być stale uzupełnianie przez towar.

Jakie regały do sklepu spożywczego z „efektem obfitości”?
Producent regałów sklepowych zadbał o wyposażenie sklepu spożywczego mające wywołać „efekt obfitości”. Szczególnie trudno uzyskać go na stoiskach warzywno-owocowych. Żeby to osiągnąć, trzeba wybrać specjalne regały metalowe do sklepu. Najlepsze będą te, które posiadają zamontowane w pleckach panele lustrzane i dodatkowe oświetlenie.
Sprawdź najlepsze regały warzywne:

1) Po profesjonalne wyposażenie zapraszamy do sklepu internetowego wyposazamysklepy.pl. – https://wyposazamysklepy.pl/regaly-sklepowe-na-stoiska-branzowe
2) Więcej na ten temat mogą Państwo w innym artykule na ten temat – https://blog.abm.com.pl/stoiska-sklepowe-warzywno-owocowe-ewolucja-regalow-dla-sieci-jan