Aranżacja sklepu odzieżowego jest dużym wyzwaniem, zarówno dla właściciela, jak i projektanta. Aby móc jak najlepiej opisać mu swoje wymagania, z pewnością wielu porad i inspiracji szukasz w sieci. Dobrze trafiłeś, ponieważ z chęcią pomożemy Ci w dobraniu odpowiedniego wyposażenia do Twojego sklepu. W tym artykule przedstawiamy zalety użycia w sklepie odzieżowym zawieszek na panel, kratę, perforację lub owal. Niezależnie od miejsca – wszystkie zawieszki mają takie same, ogromne zalety.
1. Zawieszki sklepowe to duża ilość towaru na małej powierzchni.
Przede wszystkim pozwalają na umieszczenie dużej ilości odzieży w jednym miejscu. W ten sposób maksymalizujesz wykorzystanie powierzchni ekspozycyjnej, jaką posiadasz. Jednocześnie nie ma przy tym ryzyka stworzenia natłoku i chaosu. To wykorzystanie szans, jakie dają nowoczesne, ale sprawdzone sposoby na stworzenie idealnego wyposażenia sklepu.
2. Zawieszki dostosowane do konkretnych produktów.
Jedną z głównych zalet zawieszek jest ich duża personalizacja pod kątem konkretnych produktów. I tak można znaleźć zawieszki specjalnie dedykowane – na bieliznę, buty, czapki i kapelusze. Dzięki temu towary prezentują się o wiele korzystniej, eksponując to, co w nich najlepsze.
3. Różne sposoby ekspozycji.
Niektóre zawieszki dostosowane są tak, by produkty wieszać na nich bezpośrednio. W sklepie odzieżowym są to zazwyczaj zawieszki dedykowane lub takie, na których można zawiesić małe produkty opakowane w blistry. Dobrym sposobem ekspozycji są także zawieszki, na których można powiesić wieszak metalowy lub drewniany. Dzięki temu odzież jest prezentowana przodem do Klienta. Na niektórych z nich powiesisz więcej wieszaków, kompresując ekspozycję.
4. Szybkość i łatwość zmian i modyfikacji.
Zawieszki są bardzo mobilnym elementem wyposażenia. Możesz dowolnie zmieniać i modyfikować ich ułożenie. To proste i szybkie, a jest w stanie zmienić całkowicie ekspozycję w sklepie. Możesz zagęścić lub rozrzedzić ich ilość na danej powierzchni. Dzięki temu dostosujesz przestrzeń do eksponowania konkretnych, większych lub mniejszych, produktów.
5. Design wpasowany w wystrój sklepu odzieżowego.
W zależności od wyglądu reszty Twojego sklepu, możesz wybrać zawieszki sklepowe o różnym designie. Chromowane lub cynkowane są w wyglądzie bardziej surowe, ale także bardziej uniwersalne. Aby spersonalizować je pod względem koloru, możesz wybrać te malowane proszkowo. Znajdziesz je w wielu kolorach, wybór należy do Ciebie.
Odwiedź nasz sklep i kup zawieszki dostosowane do swoich produktów!