Solidne regały metalowe do każdego rodzaju sklepu.

Dekoracja do sklepu spożywczego – sztuczne warzywa/owoce

Dekoracja do sklepu spożywczegoSztuczne warzywa i owoce

We Włoszech muzea są na każdym kroku. To nic dziwnego, bo ma je każdy kraj z bogatą historią. Ale jedno szczególnie zaskakuje. Muzeum ze sztucznymi owocami. Dwie sale liczą ponad tysiąc jabłek, gruszek, śliwek czy brzoskwiń. Okazuje się, że atrapy spożywcze to nie dzisiejszy wynalazek. Dawniej stosowano je jako reklamę.

Z początku atrapy były zamawiane przez rodziny królewskie. Służyły do bogatego ozdabiania stołów. Gościł na nich przepych. Stoły uginały się od ozdób. Tworzono nie tylko sztuczne warzywa/owoce, ale także egzotyczne kwiaty. Ogrom dekoracji miał podkreślać królewskie bogactwo.

Ale produkcja sztucznych okazów rozpoczęła się na dobre przy innej okazji. Zaczęło się od włoskiego przedsiębiorcy, który zajmował się sprzedażą roślin. Współpracował on z wieloma zagranicznymi Klientami. Jego szklarnie były chętnie przez nich odwiedzane. Jednak zdarzało się, że trafiali na porę roku, gdy większość okazów przekwitła. Dlatego nie wyglądało to najlepiej.

Pierwsze sztuczne warzywa/owoce zastosowane jako reklama

Włoch chciał temu zapobiec. Wpadł na pomysł, aby stworzyć sztuczne reprezentacje plantacji. Miały przede wszystkim przypominać prawdziwe okazy. Powstały z formy gipsowej połączonej z minerałem, woskiem i żywicą. W rezultacie stworzono setki atrap.

stojak ma warzywa i owoceDziś sztuczna żywność jest widywana głównie w handlu. Stosują je zwłaszcza sklepy spożywcze. Często jest też ozdobą w salonach meblowych. Sztuczne modele żywności są szeroko dostępne na stronie ABM.

Jak urządzić sklep spożywczy, aby podobał się Klientom

Popularnym wyposażeniem sklepów są stojaki na warzywa. Podobnie jak regały na warzywa, są tak skonstruowane, że utrzymują większy ciężar. W towarzystwie koszy imitujących wiklinę stanowią dobrą bazę. Ilość, jakiej potrzebujemy, zależy od wielkości naszego sklepu. Im mniejsza powierzchnia, tym mniejsze meble musimy zastosować.

Ale nawet mały lokal nie stanowi przeszkody. W przypadku osiedlowych sklepików to standard. Klienci często wolą kameralne skoszyl okragły z technorattanuklepy. Mogą wtedy porozmawiać z sąsiadami, doradzić się sklepikarza, przebierać w towarze.

Niezależnie od tego, czy sklep jest duży, czy nie, pomyślmy o dodatkach. Obok skrzynki z pomidorami niech zawiśnie pomidor gałązka. Możemy pokusić się o cały zestaw owoców i ustawić je na ladzie. Albo przyozdobić nimi szklaną witrynę. Klienci, przechodząc obok sklepu, zauważą błyszczącą ozdobę w oknie.

Sztuczne ozdoby w sklepie możemy komponować na różne sposoby. Na przykład ze względu na święta czy pory roku. Stwórzmy wystawę owoców, która kojarzy się z danym świętem. Pomarańcze i śliwki w okresie zimowym. Dynie na jesień. Ananasy, jabłka i cytryny w lecie.

Jak widać, aranżacja wnętrza zależy także od naszej kreatywności. Ciekawa wystawa wymaga przemyślenia, jakie elementy mogą spodobać się Klientom. Możemy nawiązać do naszej głównej oferty. Pokazać, że mamy promocję na warzywa i wystawić sztuczne eksponaty przed sklepem. Nawiązać do świąt i stworzyć odpowiednią atmosferę. Produkt jest narzędziem, a my decydujemy o efekcie.

Inny artykuł na ten temat: https://wyposazamysklepy.pl/
Zapraszamy na zakupy do naszego sklepu: https://wyposazamysklepy.pl/